Coretan pengenalan





Salam kepada semua pengunjung blog,

Ku mulakan dengan lafaz bismillah sebagai pengenalan kepada semua.Terlalu banyak yang ingin ku coretkan dan terlalu sikit pula masa yang dapat ku luangkan untuk tatapan semua.Memang dah 20 tahun aku menceburkan diri dalam bidang baiki kerosakan nie dan dalam tempoh itu gak aku dah jumpa macam2 kerenah kereta termasuklah tuannya sekali.(Jgn marah hah!)

Nak ku luahkan tak dan pulak masa,jadi kepada semua aku akan update blog ini setiap masa so semua pengunjung jangan risau ade lah yang tentu dapat manafaat darinye.

Ini hanya sebagai permulaan bak kata orangtua2 dessert dulu la dah tu baru mentekedarah.

Pengenalan kena panjang ke,ntah aku pun tak tau kalau suka ,korang baca kalu tak, korang skroll le nanti bila dah banyak label kat bawah tu,semuga semua dapat manafaat darinye ,Insyaallah

Aku tulis sumer pasal kerosakan kereta atau yang sama dan sipi2 same je lain dari tu pasal makan ke,pasal tido ke yang tu korang tanye korang jawab sendiri ya!


wassalam!!!!


Comments