Jenaka Michael Jackson

Salam,

Sekarang nie duk sibuk orang memperkatakan pasal Michael Jackson,jadi aku luangkan sedikit masa aku yang tak berapa banyak nie nak citer gak le pasal si mamat nama Michael nie!

Dia lahir tahun 1958-betullah tu dah 50 tahun umur dia, meninggal lak 25 hb Jun 2009.Bila meninggal dunia je dia nie ditinggalkan lak 3 orang anak termasuk sumer bekas isterinya yang tak berapa nak janda le sebab sumer pun dah kena cerai!Hero gak dak Michael nie!

Kalau citer pasal lagu dia banyak sesangat la diantaranya Billie Jean,Beat it,Thriller dan banyak lagi yang top le meletup giler,sampai ada yang bunuh diri,giler pun ade le pasal dak Michael nie!Aku dengar citer lagi dia nie dah masuk Islam ntah betul ke idak wallahualam,kalu betul tu alhamdullilah,semuga dia nie dikebumikan cam orang islam dan ditempatkan sebagai muslimin!Insyaalllah


Kalau citer pasal lagu dia nie ade satu waktu mase aku sekolah dulu agak2 dalam tahun 1998 lagu Beat it le kalau tak silap , dia leh jalan cam robot nak jadi cerita aku try lah dan tunjukkan kat kekawan pulak tu aku tak perasan aku tarik kaki sikit2 jalan cam robot sedar2 aku dah dalam longkang,abih aku diketawakan teruk gak lah abih kasut aku baru basuh,jadi hitam setokin lencun da nasib baik dah balik sekolah kalu tak sekolah pakai setokin busuk le aku!Hailah nasib!HaHa!

Itu baru sedikit dari aku pasal dak Michael Jackson nie,aku ingat korang punya giler ngan dia nie mungkin lagi dahsyat dak,tapi apa-apa pun aku memang tabik dia nie hebat betullah lagu dia dan show dia walaupun aku cuma nengok tv je tapi memang thebat,pendekkata dia nie memang Legend le walaupun dulu dia nie tak berapa putih!HaHa!

God bless u lah Michael!


TENGOK DI SINI 

wassalam-kerosakan kereta

Comments