Saturday, July 18, 2009

Manchester United lawan malaysia


Malam ni malam sabtu,cuaca pun ok gak,aku harap Malaysia dapatlah mencabar Manchester United dalam perlawanan bola MU jelajah Asia.Aku harap sangat lah malaysia dapat skor sekurang2nya satu gol.Kalau nak tengok sejarah bola malaysia nie tak pernah menang lah dah masuk enam kali kalah,Hai lah Malaysia,tapi apa2 pun aku sokong pasukan negara seratus peratus.

Malam nie pun aku tak berapa ade idea nak citer pasal kerosakan kereta nie walaupun dah lama sangat aku main kereta nie, baik yang mewah mahupun yang serabai.Nasiblah kereta yang serabai tu tapi serabai2 pun kereta jugak beb!

Ada tak yang terlepas pasal pemain Mu malam ni,kalu ada aku nak senaraikan buat tatapan semua mana tau korang lebih arif pasal pemain MU ni,aku kurang ckit sebab aku sokong Arsenal,ah lotih nak citer bnyk ni korang perhatikan btul2 ya! antaranya:-

1)Edwin Van Der Saar
2)Tomasz Kuszczak
3)Ben Foster
4)Jonathan Evans
5)Patrice Evra
6)Rio Ferdinand
7)Nani
8)Gary Neville
9)Wes Brown
10)John O Shea
11)Wayne Rooney

Nama2 nie sumer besar kat persada bolasepak tapi agak2 le nama pemain kita cam Safee Sali tak boleh ke tersenarai pada ,masa akan datang?Bukan main utk MU main tuk Malaysia le tapi tahap dunia!Aku ingat boleh kalau kena cara dan latihan yang jitu camana pendapat korang? sama ke?


 wasalam-kerosakan kereta

No comments:

Post a Comment