Kereta Honda Tomok

Tomok dan keluarga

Siapa yang tak kenal dengan Tomok,semenjak beliau menjuarai pertandingan One in a Million ,nama Tomok tak lekang dari bibir peminat beliau dan tetrbaru Tomok telah menimang cahayamata dari perkahwinan beliau.Walaupun sibuk dengan show dan rakaman Tomok tak melupakan hari-hari bersejarah dalam hidup beliau.Semuga beliau bangga dengan apa yang beliau lakukan bersama kereta dan keluarga tercinta.

 

 (di kemaskini pada 02/10/2012)


     Tomok dan Kereta (post terdahulu)


Barangkali orang lain akan cakap saya yang mencari nahas sebab beli kereta lama, tetapi sebenarnya saya sudah lama menyimpan hasrat untuk memiliki kereta jenis ini.
Kini saya amat berbangga melihat kereta ini nampak cantik dan trendy di depan mata. Segala usaha dan penat lelah saya menyimpan wang untuk kereta Civic EG4 ini akhirnya berbayar,jelasnya sambil merenung kereta itu yang berada di depannya.

Lantaran itu, tidak hairanlah apabila Tomok yang sudah mengabdikan diri dalam dunia seni sejak sedekad lalu bersama New Boyz begitu menyayangi kereta tersebut.

Ia dijaga dan dibelai dengan baik sekali oleh tuan punya kereta yang juga merupakan juara kepada rancangan realiti popular, One In A Million musim ketiga .

Kereta lama Tomok, Perodua Kancil yyang dibeli pada tahun 2000 sebelum menggunakan Honda Civic EG4 itu juga masih tersimpan dengan baik.

Dipetik dari Kosmo online oleh Faizal Shaharun-wassalam dari kerosakan kereta

Comments