Jana wang adsense-satu cara jana wang secara pasif

Jana wang adsense adalah salah satu cara menjana wang secara pasif.Setelah beberapa kali aku buka dan pelajari akhirnya aku buat kesimpulan bahawa penjanaan wang dengan adsense adalah satu cara buat duit secara pasif.Cara ini bukanlah satu cara yang selalu orang tersalah erti bahawa cara ini adalah satu cara yang aktif.Tidak,sebenarnya cara yang aktif adalah cara penjanaan wang dengan perniagaan yang bermotifkan penjualan barang,perkhidmatan dan peruncitan.

Bagi korang yang belum berapa kenal dengan adsense ,boleh cuba dengan blog dan cuba pelajari melalui blog jana wang adsense atau dari mana2 online page..Tetapi harus diingat kerana ianya bukanlah mudah kerana ia memerlukan kesabaran dan ketekunan melainkan jika korang dah ada perniagaan kemudian meletakan adsense,ini adalah yang tercepat dan juga cara pantas mendapatkan wang.

Aku tulis jana wang adsense nie kerana dah lama aku tertarik dengan corak perniagaan pengiklanan nie,ianya lebih tersusun dan teratur tapi tidak mudah.Bagi semua yang minat dengan jana wang adsense nie boleh cuba dapatkan nasihat pakar dari blog jana wang adsense.Ini adalah sebahagian dari buah fikiran aku pasal jana wang adsense dan ianya sekadar satu post untuk bacaan-wassalam


 Kalau macam gini banyaknya jana wang adsense sehari,betul ke jana wang secara pasif ?Aku ingat yang berjaya mendapatkan pendapatan sehari banyak ni mungkin juga dia rajin klik web atau blog orang lain yang ada iklan google adsense.So rajin2 le klik iklan google bila di page oranglain ya!

Nak senang lagi bila masuk kedai orang kenalah bayar walaupun hanya dengan klik !klik lah iklan Google dimana2 blog yang anda layari sebagai hadiah dan saguhati kepada penulis blog yang berikan idea,.cerita atau nasihat dan panduan,

Renungkanlah.wassalam

Comments