Jug besar


Jumbo jugs?Pelik tetapi inilah hakikatnya.Ini adalah post biasa yang aku rasa boleh membuatkan blog ini lebih santai dan tidak terlalu fokus kepada katakunci kerosakan malah lebih kepada blog yang korang boleh sekali2 rasa senang dan rehatkan minda.Ini juga adalah salah satu tips berkenaan Google Adsense yang mudah jika korang nak berjaya dalam blog Google Adsense.Jika nak cari katakunci boleh cuba dekat sini.


Mencari Katakunci

Katakunci jumbo jugs ini aku ambil kerana aku terlihat satu video dalam youtube berkenaan big jug yang aku rasa lucu gak lah jadi aku terus cuba pula katakunci jumbo dan terdapat pula perkataan jumbo cars,loan dan sebagainya.Tetapi pada hemat aku korang jangan masuk semua dalam blog katakunci jumbo jugs ini kerana ianya bahaya dan tidak sehat untuk minda dan boleh membawa kepada kerosakan.


Cuba lihat gambar ini semuanya jumbo jugs yang bermaksud besar-besar belaka!Tetapi daripada semua gambar jumbo jugs di atas pernah kah kita terfikir bahawa walaupun jumbo jugs ini nampak besar tetapi muncungnya tetap kecil jadi begitulah juga dengan membuat blog Google Adsense ini ,ianya susah pada mulanya tetapi boleh menampung muatan yang berlipat kali ganda seperti menuang air kedalam jumbo jugs ini sedikit-sedikit tetapi boleh bertahan lama dek kerana boleh menampung isian yang besar.


Kalau nak diminum sehingga habis pada masa yang singkat bukan mudah melalui jumbo jugs ,begitu juga Google adsense tuang sedikit-sedikit lama-lama daripada pendapatan pasif menjadi kepada pendapatan aktif.




Comments