Ramadhan al Mubarak

Salam,
Pertamanya blog kerosakan kereta mengucapkan selamat menyambut ramadhan al mubarak kepada muslim dan muslimat dan seterusnya mengucapkan terimakasih kepada pengunjung dgn soalan yang telah diajukan,sila lihat semula jawapan yang telah diberikan pada blog post yang anda telah lawati sebelum ini.

Blog kerosakan kereta juga memohon berbanyak maaf kepada pengunjung jika terdapat ayat dan perkataan yang tidak disenangi disepanjang blogpost yang telah disiarkan.Semuga jalinan persahabatn udara antara blog dan pengunjung kekal seadanya.

Hari ini bermulalah lembaran baru ramadhan al mubarak yang rata-rata Muslim diseluruh dunia akan menyambutnya dengan rasa syukur kerana berpeluang meraih sebanyak pahala yang diingini dalam bulan ini dalam banyak cara terutamanya solat tarawih,bersedekah,byar duit fitrah dan juga amalan sunat yang lain seperti mengunci anggota badan mata,telinga dsbnya.

Blog kerosakan kereta mengucapkan selamat menyambut ramadhan dan pastikan segala amalan dengan keikhlasan bermula dari niat puasa sehinggalah kepada berbuka puasa.

Sekian.

JADUAL WAKTU BERBUKA PUASA DAN IMSAK WILAYAH PERSEKUTUAN DAN PUTRAJAYA
Click 'sini' untuk download jadual waktu berbuka puasa dan imsak 2010.

Comments