Sunday, August 14, 2011

Sekadar hiburan di malam 15 ramadan 2011!


Kereta ni banyak ada kat pasaran,kalau terasa nak guna kereta sport sila lah berkunjung kemana-mana kedai mainan ,tentu ada,tapi kalau warna pink mungkin terhad kot!

Kereta jenis ni pulak memang banyak kat pasaran,kereta Malaysia lah katakan,tapi kalau no plate yang tertera ni ada sorang je kot yang pakai walaupun tak sama dgn WWW1 Sultan Johor tapi kira ok kot untuk tuan kereta ni melaram satu kampung!


Dah tengok 2 gambar kereta ni dah tentu dua-dua pun anda boleh pakai dan miliki tetapi jangan pulak terasa nak pakai gambar ke3 ni pulak ,kalu nak pakai gak boleh,tapi mengucap dululah ya!

Selamat bersahur dan ramadan 2011
sampai jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment