Thursday, July 19, 2012

Laba bulan ramadhan

 

Selamat Menyambut Ramadan Kareem 2012


Semuga dengan datangnya bulan ramadhan ini menjadikan kita lebih sihat dan sejahtera fizikal dan minda.Ramai berpendapat bulan ramadhan inilah bulan yang membawa banyak keuntungan untuk umat islam ,tak banyak keluarkan pitih nak makan dan minum hanya keluarkan bila waktu berbuka,nak pergi berjalan atau melancong pun bulan ramadhan dah tentu siang hari tak boleh nak makan jadi bagi yang berjimat cermat memang banyak untung bulan ramadhan ini.

Tahun 2011 dan ramadhan 2010 kita tinggalkan,apa yang dihutang harap-harap dapatlah dibayar sebelum ramadhan tahun ini.(.Aku baru je habis bayar semalam.).Mintak2 tahun 2012 ni dapatlah habiskan sebulan puasa dan terawih ,walaupun sebelum ini terawih memang tak pernah berjaya sebulan penuh ada saja hal yang datang.


Orang kata terawih banyak fadhilatnya,mungkin ramai yang tahu (Aku baru je tahu dari blog jalan akhirat )Terimakasih banyaklah kepada penulisnya.Kalau ada yang rasa nak tahu klik link atas gambar kat bawah .Banyak sungguh yang aku tak tahu rupanya ,harap-harap tahun ini dapatlah menambahkan ilmu ugama sedikit sempena bulan ramadhan ini.

Rahsia fadhilat solat terawih



No comments:

Post a Comment